HGT
HGT znám velmi dobře,neboť jsem s ním strávil dva roky života,bohužel dopadlo dost špatně.Fotky jsou u mě.
Já osobně na HGT nedám dopustit,to auto bylo úžasné! Jinak musím s tebou nesouhlasit v tom,že ten motor nemá cenu točit přes 6000 a také v tom,že by nějak výrazně zatahoval zespodu,tohle je vysokootáčková koncepce a tak v nízkých otáčkách to vážně nejede.Motor totiž dosahoval 186Nm až ve 4500,což mluví za vše.Zlepšení přinesla až modernizace v roce 1999,kdy kromě navýšení výkone ze 147PS na 154 došlo také k tomu,že motor měl stále 186Nm,ale již při 3750 a podstatně lépe táhl ze spodu,jak se na dvoulitr sluší.
Ten motor se nejlépe cítí mezi 5000-7000 otáčky,teprve za 7000 je cítit,že motor už přestává táhnout a tak ho nemá smysl točit až do 7200,kde je omezovač.Motor začíná pořádně zabírat až od 3500,kde se mění časování a když se na to soustředíš,tak ucítíš najednou vyšší tah.
Musím ale souhlasit,že ten motor byl úžasný a i dvoulitry o několik let novější na tento motor zkrátka nemají.Nechápu,proč více automobilek nedělá pětiválce.Se spotřebou také souhlasím,dá se s nim bezproblému jezdit do 8.litrů a nejsi při tom brzdou,Naopak využívání veškerého temperamentu motoru je spotřeba daleko vyšší,u mě se pohybovala kolem 15.litrů. Asi to nějak šetříš :-)
Za auto máš u mě rozhodně 10,ale za fotky a recenzi bohužel 10 dát nemohu,ale pokud doplníš fotky i recenzi,klidně použí něco ode mě,tak hodnocení mile rád upravím.
K těm fotkám.Já je upravuji ve windows v malování :) Klikneš na změnit velikost,místo procent nastavíš pixely a změníš tu nejvyšší hodnotu na 1600 a je to,pak jen uložit a nahrát