Tak řídit pochopitelně nemohu – proto jsem taky psal, že má přítelkyně mi taky dělá i osobního řidiče.
Pokud jde o ty modely 420, 430 co zmiňuješ, benzínový motor V8 považuji asi za nejlepší motorizací pro tenhle typ auta. Nepochybuji o tom, že bude 99% lidí protestovat, že nejlepší je nafta a do konce života se budou modlit ke zkratce TDi. Jenže si neuvědomují, že pořizovací cena V8 oproti dieselovým motorizacím je v našich končinách nezřídka nižší o desetitisíce, které by rovnou mohli investovat do přestavby na LPG a jezdit pak levněji nežli na naftu. Kultivovanost chodu takového motoru je v úplně jiné dimenzi než chrochtající a v zimě mrznoucí nafta, a navíc letos na podzim by snad měl už i padnout nesmyslný zákaz vjezdu s pohonem LPG do podzemních garáží. Ale jak říkám, já jezdím v průměru do deseti litrů na sto kilometrů, takže prozatím, jsem LPG nenamontoval. ;-)