Jinak s tim GT... Já si zvolil nejsilnější atmosféru, turbo prostě nemusim. Ta ručička v červenym poli, kdy políbí na otáčkoměru 7, z výfuku se linou úžasné tóny... To je prostě ráj :-)
Koukal jsem i na rozložení hmotnosti, kdy atmo má o 90 kg především na předku méně, což hraje roli. A když dáš střechu do kufru, nastavíš Sport+, tak s těmi mými 258 kobylkami jde už trochu zablbnout. Jo, je to stále víc těžkopádnější, než bych si představoval, ale je to to nejsportovnější, co BMW v současnosti nabízí...
Jinak počkej na sníh... s kompletně vypnutou stabilizací nic neuděláš, s ní je toto auto už neovladatelný, ale se Sport+ budeš mít krásně řízené smyky, kdy elektronika přesně dle polohy volantu pochopí, kdy už potřebuješ zadek srovnat a pomůže ti s tim a naopak kdy ještě chceš protijedoucí auto v zatáčce trošku "postrašit" :-) Předchozí Z4 jsem neřídil, ortodoxní fanoušci prskají, že to neni ono, ale já jsem spokojen. Skvělé auto na denní ježdění. A i relativně levné náhradní díly... Zadní brzdové destičky se všim všudy (dolití ostřikovačů, vyluxování interiéru, vyčištění sedaček, umytí auta a jejich chybou i dolití litru oleje zdarma :-) 5800 Kč v Inveltu.