199kW po čipu se projevuje především brutálním zátahem ve středních otáčkách (2.500 - 4.500). Ve vysokých otáčkách je to slabota a motor nemá smysl točit nad 5.500. To může být důvod, proč tě to zklamalo, protože tvoje atmosféra jede nejlíp až za 6.000 ot.
Jestli jsi ho ale ve sprintu deklasoval, tak je někde problém, tvoje auto dá stovku papírově za 6,3, FoFo upravený s úravou 1. stupně odhadem za 6,4. Tzn. rozdíl by měl být minimální.
Problém může taky být, a sám jsem se s ním na sprintech potkal, že auto prostě není "naučené" ve vysokých otáčkách fungovat. Mě na sprintu dalo i neupravené ST, protože moje auto v té době díky každodenní trase do práce po přeplněných okreskách, bylo vytočené nad 4.000 ot. tak 1x za 200 km, a to jen v řádu několika málo sekund. Protože silnou stránkou tohoto motoru po úpravě je právě nárůst krouťáku (a výkonu) ve středních otáčkách až o 40% a tudíž není nuné jej pak vytáčet. Od té doby to občas proženu pod plným plynem, natvrdo do omezovače a do kopců, aby i v těchto otáčkách jelo ...