< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chlapi,
Vzdyt ja nerozporuju to, ze vetsia majitelu jednicky jsou zenske a maj to spis se slabsimi motory. Ani ten pruzkum, ja tomu i verim. Ale to neni agrument pro to, aby zadni nahon jako jeden z vlastnich symbolu zrusili. To je presne ten dav z toho prikladu o sirupu. Hodne lidi to nekupuje proto, jake ma auto vlastnosti, ale jednoduse kvuli tomu, jakou ma znacku. V urcite skupine lidi je bontonem nejezdit ve Fabii, Puntu, Cliu, 207 atd. Ale ti lidi si to koupili proc? protoze to je BMW. a PROC je to BMW? proc ma takove jmeno, ze lidi za to ty penize vyplaznou? protoze ta znacka si za x desitek let vybudovala urcitou image (presne jak pises). a co je krucialni soucasti te image, ktera se budovala po nekolik desitek let? identita te znacky. pokud by BMW po valce nezacli delat takova auta, jaka delalo (tzn. podvozek, zadni nahon, vykonne motory, radove benzinove vicevalce, jedny z prvnich poradnych dieselu atd.), nikdy by se nedostalo tam, kde ted je. a oni to ted hodlaji zmenit. hodlaji ubrat na identite, aby pridali dalsi kus kolace. a ja rikam, ze si tim muzou slusne nabehnout. X3, X5, X6 nejsou az takove ustupky, neni to nahrada javoroveho sirupu, je to jine pecivo s javorovym sirupem stale uvnitr, de facto kazde z tech vozidel definuje jeden segment trhu. diesel ani ctyrkolka nejsou takove ustupky, protoze to je neco, co si muzes koupit NAVIC. jak si chces u auta priplatit za premontovani nahonu z predku na zadek???to asi nepujde....btw. proc jsou ta auta porad tak dobra, jak pises? co definuje dobre auto? v pripade BMW zadni nahon v kombinaci s motorem a podvozkem. jak jsem jiz psal, s nahonem na predek zatacku pod plynem, nebo dokonce bokem, neprojedes. to auto totiz v beznem provozu MUSI svemu majiteli dokazat, PROC ze si ho vybral, za tu cenu MUSI umet neco jineho a vic, nez bezna konfekce. jinak si ho majitel priste nekoupi...jdu snit, zatim cau.