Zdravím pane kolego
>:D ,
Tenhle model jsem víceméně chtěl.. tedy pro změnu naftu - benzín už letěl tehdy cenou pomalu nahoru i v Řecku.... menší spotřeba v litrech, už jsem neměl potřebu být 1. z křižovatky
>:-[] , takže 2,0 HDi byl slabý (jen 80 kW), zbýval jedině 2,2 HDi FAP. Z něj (FAPu) jsem měl chvíli obavy, ale po pročtení všech možných zkušeností jsem věděl že jeho údržbu taky zvládnu. (Dolít aditivum... vyčistit FAP).
Ano, C5 II (2005-2008) se mi líbí vzhledově, ale už tehdy jsem četl o tom že má trochu složitější elektroniku. I v jedné recenzi jsem četl že nejvýdnější v poměru kvalita-cena je právě model který mám, C5 I , motor 2,2 HDi se 6-ti stupňovou převodovkou... Jo našel jsem odkaz zde :
[odkaz]a citace : "Pokud bychom měli doporučit konkrétní C5, tak automobil z roku 2004 s motorem 2.2 HDI se šestistupňovou manuální převodovkou před nástupem výroby faceliftované verze. U něj je totiž asi nejvyváženější spojení motoru s převodovkou. které odpovídá charakteru pohodlného cestovního auta. V těchto vozech také ještě není přetlačítkovaný panel autorádia a navigace, který má faceliftovaná C5 a zdědila jej i nová generace. V modelech po modernizaci je asi nejlepším motorem překvapivě malý diesel 1,6 HDI, který klidným řidičům bez problémů dostačuje a lze s ním v průměru jezdit do 6 l/100 km."
Výměna žárovek ? Dnes už zvládám jednu i druhou stranu za 5 minut (každou)
>:D S auty mám dost zkušeností i když nejsem automechanik... a ruka ještě není natolik "silná" aby tam nevešla. Využívá mě i brácha, ale u něj odešly OSRAM až po 3 letech... byly ještě původní z Francie. (Na druhou stranu on najezdí jen 6000 km ročně)
15. kola mám na autě v létě i zimě, má napsané i 16". Ale nesháním je... ano na 15" auto je měkší a v zatáčkách "plave". Vždyť taky máme pořádnou loď , ne ?
;-)Včera jsem měnil desky na předních brzdách... a koupil za 280 kč 4 kusy pevnostních šroubů na zadní brzdové třmeny... Zítra budu dělat právě s nimi a je dost možné že třmeny přehodím mezi sebou. Mám je vyhnuté a když jsem chtěl v pátek nahodit letní gumy s hliníkáči... tak kraj brzdiče jemně se otíral o nalepenou váhu kola. Vykřivení bylo znatelné (hodně) i při pohledu na pozici kotouče a brzdiče (mimo osu). V Prosinci 2007 dělali v Ostravě (Cimo Citroën) výměnu zadních kotoučů a desek (včetně FAPu) a zřejmě to neudělali pořádně... nebo že by se to vyhlo "samo" za ty 4 roky ??? (Tenkrát bylo najeto 119 000 km)
Tak jsem zvědav jak to půjde... případně možná i nafotím.