< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chlapi,
Zacinas mne trochu chytat za slovo. Napsal jsem, ze nahon na zadek spolu s dalsimi podstatnymi vecmi tvori identitu teto znacky. A za tim si stojim. To, ze nahon na zadek bude mit na jednom modelu i jina automobilka neznamena, ze je to soucasti jeji identity, resp. ze je to soucasti identity cele znacky a nikoli pouze jednoho modelu.
Zjednodusene: co se ti vybavi, kdyz se rekne: ctyrkolka??? mne subaru.
co se ti vybavi, kdyz se rekne: tocivy benzin???: mne honda
co se ti vybavi, kdyz se rekne: kral mezi auty???: mne rolls royce
styl a sport? porsche,
zatacka pod plynem? BMW (s nahonem na predek to pujde dost tezko, neniliz pravda???) ;-)
vykon? veyron
totalni styl a supersport? konik ve zlutem poli
Priklady se davaji proto, aby problematiku umoznili uchopit skrze zjednoduseni a zamereni se na podstatu veci. funguji na principu analogie. priklad nikdy nemuze byt vseobjimajici. a ten s tim sirupem celkem ujde, bych rekl ;-)