JÁÁÁÁÁÁJ, to je ale dost málo dat k výběru auta. Benzín nebo diesel? Sedan, hatch, kombi? Klima manuální nebo automatická? atd atd...
Ale takhle by se auto vybírat nemělo. Podle mě je nutno charakterizovat kupce.
Čili věk, počet osob, které v autě bude pravidelně a i nepravidelně jezdit, jak potřebují velký kufr a jak často, KOLIK km ročně ujedou a v JAKÉM režimu, čili město nebo dálnice?
A samozřejmě, dnes do 400 tis. se dají koupit pokud jde o prostornost už i MPVčka typu scénic nebo C4 Picasso, 5008 dokonce tuším taky.
Hlavně ať přemýšlejí, co využijí a co ne, nepodlehnout zbytečným modním úvahám od pivního krýglu. Třeba teď se mě ptal strýc, co má Favorita s 80 t km a sám na něm najel za snad 10 let 40 000 km, že jestli pro něj a jeho ženu bych mu doporučil Octavii v TDI. Jsou sami dva, ujedou 4 000 km ročně, někdy ani to ne, ale oni mu chlapi řekli, že Octavii v TDI, páč málo žere a je pěkná a česká. 8-s
Takže upřesni ;-)
Jo a jestli fungl nové nebo může být třeba předváděčka do pár tis. km nebo referenční vůz. Případně či skladový vůz, čili jestli je důležitá barva.
EDIT: A na kolik let jej kupují. Tu jde o tu spolehlivost. do těch 5 let není problém si připlatit vždy záruku, KIA 7 let dává normálně, jinak je to ale se spolehlivostí většinou u nových modelů dost nejasné předem.