Jo a jeste jedna vec me na autu stve (musim pridat do recenze) - pri tankovani krytka nadrze v karoserii po otevreni zadny drzak na samotne vicko. Takze takhle mi tam vzdy bimba a uspini od nafty karoserii. Takova jednoducha blbost, ale vischni uz to maji a nechapu, jak je mozne ze Volvo takove detaily (ktere ovsem delaji konecny vyrobek perfektnim) ignoruje.
Ad chip motoru - trochu jsem nad tim uvazoval, protoze jenom preci naladeni motoru (prestoze ma dost vykonu) je trochu lenivejsi. Nicmene do neoriginalniho ladeni bych nesel. Nasel jsem ovsem svedskou firmu Polestar, ktera dela upravy popd tovarni zarukou Volvo (neco jako Hirsch u Saabu). Dokonce ma mit sve sluzby oficialne v nabidce dealerstvi i v CZ (uz to tak je v nekolika vetsich zemich EU) v tomto roce. Mrkni na www.polestar.se . Na ten aktualni D5 motor delaji upravu na 225PS - viz
[odkaz]Pro muj motor (D5 AWD MY10) je doporucena cena cca 700 EUR vc. prace a vse probiha primo v oficialnim dealerstvi Volvo. To je celkem dost lakave.
Takze uvazuji, ale cekam, az tu budou v CZ, do Nemecka se mi kvuli tomu jezdit nechce. Navic, auto ma na jezdeni hlavne manzelka s nasi malou, me na jizdu do prace do mesta staci mensi, ale zaroven agilnejsi, vozitko
;-)