Dobrá recenzce,podle mě se opravdu jedná o skvělé auto. Nicméně brzdy jsou u Mondea ST 220 opravdu nic moc, možná ještě hůře, dokonce se dá říci katastrofa. To potvrzuje již samotný fakt, že ST 220 má totožné kotouče s verzí osazenou motorem 1.8 a výše (benzin i nafta). Jedná se o klasické vzudchem chlazené kotouče, i na přední nápravě jsou jednopístkové třemny. Při sportovní jízdě dochází k přehřívání a snížení účinosti, při velmi sportovní jízdě prakticky shoří. Samozřejmě záleží na stylu jízdy, nicméně vzhledem k charakteru auta jsou brzdy nedostatečné. Po sportovních jízdách jsou častým jevem zkroucené kotouče a následné nepřijemné vibrace v řízení. Při běžné jízdě bude brzdový systém pravděpodobně dostačujicí, stejné přední brzdy má např. i Jaguar X-Type. Každopádně výrobcem "tuningovaná" verze s označením Sport Technologies si zasloužila sportovní brzdy (teplotně odolnější ocel, vrtání nebo drážkování). Kotouče by se tolik nekroutily a při sportovní jízdě tolik nevadly. Prostě sportovní kotouče alespoň se čtyř pístkovým brzdičem na přední nápravě si toto auto zasloužilo. Místo originálních brzd doporučuji používat sportovní Brembo, i např. kotouče Brembo MAX s deskama Ferodo se dají pořídit za srovnatelnou cenu a kvalita je úplně jinde. Pro náročnější samozřejmě kit s více pístkovým brzdičem a novým potrubím. Ford možná spíše řešil kompabilitu a 16 palcová kola na zimu, které by při větším brzdiči asi nebyly možné. A auto to mělo být i pro běžné manažery, kteří s ohledem na povolené rychlosti moc brzdy řešit nebudou.
Na druhou stranu vyjma brdz jsou jízdní vlastnosti auta zcela perfektní, přesně odpovídají recenzi. Nevěřil jsem sladění podvozku, sice tvrdší, ale úžasný. Motor u ST sice nenabízí nadmíru výkonu (220kW nemá), ale je zcela dostačující a člověk se nemusí bát poruchy kompresoru nebo turba. Motor je také z Jaguaru X-TYPE, lepší zvuk zajišťuje Fordem montovaný sportovní výfuk. Nevím udávanou rychlost vozidla, ale stoprocentně vím, že auto jede 270km bez zásadnějších problémů, samozřejmě s neopotřebeným motorem. Kombinací sportovního filtru,nerez sání a výfuku komplet bez katalyzátorů, s čipem jednotky a sportovních brzd lze dostat z auta ještě mnohem více, to už je na uživateli.