Gratuluji, hezká Lagunka a ta bordó jí fakt sekne :yes:
Jen pro upřesnění k těm motorům - problémové byly motory ze začátku výroby. Po F/L v roku 2005 je to naopak relativně OK.
Benzin
1.6 - přesuvník a cívky, jinak bezproblémový motor
2.0 - vyslovený držák - pozor, neplést s IDE, tohle je klasická atmosféra bez přímého vstřika, za ty léta osvedčená. V aktuální Laguně je její verze schopna jezdit i na E85
2.0T - oturbený předchozí motor. Taky je považován (při správném zacházení a údržbě) za nadprůměrně spolehlivý
3.0V6 - staré klasické železo na milion kilometrů.
Co jsem zatím četl, tak rozdíl ve spotřebě 2.0T a 3.0V6 bude vždy min. 1-2litry.
1.8 se tuším po F/L nenabízel
Nafta
1.5dCI + 1.9dCI - motory se vyladili a jejich spolehlivost je diametrálně odlišná od prvních let výroby. Problém turb byl zapříčiněn poddimenzovaným olejovým filtrem, který stál na začátku vetšiny následných problémů ve spojení s "long-live" olejovým provozem....
2.0dCI - špičkový motor