...a vubec, me je maximalka u sedaci casti tela.. jel jsem to jen jednou, mozna to zkusim jeste nekdy v lete, az zas pojedu do dojčlandu.. nedloubej do maximalky, dloubej do zbytku auta ;)
naftove motory jsou odjakziva usporne, pracovni motory. modernizace za poslednich 15 let posunula dieselove motory na uroven benzinovych a ted se zase maka na benzinovych.. jsou to ekologictejsi motory, vypousti mene svinstva a je celkem velky dalsi prostor pro modernizaci.. vzdy budou pred naftovyma motorama. 2.0 atmosfera diesel nikdy nebude mit ani zdaleka stejny vykon, jako 2.0 atmosfericky benzin.. dnesni trend je cpat turba i do benzinu, takze benzinove motory budou zase o kus dal a traktor zustane traktorem.. to, ze vyhralo bmw 24 le-mans s naftakem je sice fajn, ale nikdy to nebudou zavodaky. Nechapu ten cesky trend - koupit si diesel, jeste v kombiku a pak z toho delat zavodni auto, tuzit v garazi a myslet si buh vi co.
BTW: kolikrat radis do stovky dvakrat? trikrat? a jestli mas ty na tom svem VW stovku za 8,2, tak to bych chtel asi videt.. :), nic ve zlem, jen oplacim stejnou notou.