Já ti nevím kam vy chodíte na ta spojková lanka. My měli ojetinu z raichu s přetočeným tahometrem, udělali jsme na ní asi 90 000 km za 5 let, pak si ji od nás koupil strejda, ten s ní jezdil dalších 5 let a udělal dalších 100 000 km až letos před vánocemi do něj vrazila Fabka a R19 byla na odpis. DObré auto to bylo.
Ale že by za ty km někdo měnil lanko spojky? :-O Spojku měnil až strejda, to už na autě bylo něco přes 200 000, tedy dle tahometru. Tlumiče vydržely taky tolik. Jeden výfuk jsme měnili my, to už autu bylo tehdy 12 let (Felície za tu dobu vymění 3 páté dveře a 3x všechny výfuky).
Co se na autu opravdu sralo, to byly ložiska vpředu. Když se jednou vyměnily původní, tak další vydřely tak 30 000-40 000 km.
Jinak to ale bylo pohodové auto, s 1,8 to bylo i dostatečně živé pro někoho s čerstvým řidičákem jako já. Nějaké Felície 1,3 mých kamarádů byly jen mizející tečky ve zpětném zrcátku >:D Trošku se to v zatáčkách houpalo, to jo, hlavně to mělo přeposilované řízení, takže na dálnici to chtělo pevněji svírat volant.
Ale lanka spojky? :-O