< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: masáž Feferonky a Mojita
A já nesouhlasím, když už chceš vést takovou trapnou debatu, s ničím.
Tak za prvé před Puntem tu bylo malé auto jako vzor a to byl Peugeot 205, který ukázal, že i malé auto dokáže uspokojit uživatele i na trochu delší cestu. Ale třeba Renault 5 tady byl ještě o pořádný kus dříve ... a pokud jde o to, kdo založil segment hatchbacků, tak pomineme-li předválečný Citroen Avant, tak to byl Renault 16. Punto dostalo leda auto roku a to jen proto, že to Fiat potřebovat jako sůl... stejně tak jako třeba Opel s Insignií.
2) Nejdostupnější auto pro čecha byla svého času škodovka 120, pak Favorit a Felicie. Pro Itala to byl Fiat 500, pro Poláka 125P, pro Francouze 2CV a R4, pro Španěla Seat 600 a pro němce Brouk/Trabant. Ale ani jedno z těch auto nebylo to nejlepší, co se v té době nabízelo a ani jedno z těch aut není Punto. Navíc tohle Punto je dost obyčejné se základním motorem přibližovadlo z bodu A do bodu B. Tvrdit o něm, že si zaslouží více bodů než Scirocco je objektivně zcestné.
3) Ještě potřebuješ dospět, protože tvrdit něco o spolehlivosti starých ojetin za plotem bazarů, to chce hodně velkou dávku naivity (tady tě omlouvá věk) nebo hlouposti. Každé nové auto je nové auto, to znamená, že v něm vše funguje, co nefunguje, to ti zdarma v rámci záruky opraví, žádné hledání dílů po vrakovištích, servisech atd.
A hlavně nechápu, že tady rozpoutáváš ROK! staré diskuze, které jsou dnes naprosto mimo téma...
Ma úcta :-!