Víš, ono se to na sněhu má držet v nižších otáčkách, aby motor neměl takový výkon a neprokluzoval kola...To je chyba většiny řidičů, když to klouže, tak na to šlápnu... Ten automat by se ti měl krokem rozjet jen když pustíš brzdu, máš tam Dčko a na ten volnoběh se to rozjede na cca 5-10km/hod. Na vyhrabání ze sněhu je dokonce automat lepší než manuál - máš to bez práce a chcípání motoru (pokud dotyčný řidič neumí dokonale se spojkou). Ten smrad bych řekl, že jde spíš od hnacího ústrojí, spojky, nebo pneumatik - necítil jsem, tak nevím. Každopádně to je z toho "hrabání". A vypínání protiskluzu, no, myslím, že je to spíš náhoda, než nějakej technickej důvod to tvoje vyhrabání. Protiskluz ti práve kontroluje/reguluje výkon na hnacím kole tak, abych rozjezd byl co nejefektivnější, tzn. bez prokluzu a rychle, tzn., když vytočíš motor a hodíš tam rychlost/Dčko, spojka by neměla zabrat uplně, aby to nehrabalo. U manuálů to funguje trošku hůř, protože spojku tam ovládá řidič a není to tak dokonalý jako u automatu.