Zdravím, reaguji pozdji, neb dostat se ze služebky z Finska dom je úmor, když stávkuje Finská společnost 8-s
Osobně jsem zkusil na ledu a sněhu motory 1,2, 1,4 a 1,8 musím hodnotit, že Yeti s nejsilnějším motorem terén ve Finsku spolehlivě zvládá, 1,4 sem tam něco málo nedává a co se týče 1,2 - motorizace je to vynikající, do terénu v zimních extrémních podmínkách určitě není - z mého pohledu jsem kupoval auto na ježdění v normálních podmínkách, kdybych potřeboval terénního překonavače, tak jdu do 1,8, nebo do dvoulitra, "nejslabší" motorizace je opravdu jen na normální ježdění, neříkám, vyblbnul jsem se s ní dosytosti, zvláště při testech na zamrzlém jezeře - to je panečku vzrůšo >:D
Pokud mám být objektivní a shrnout to, tak na zimní "extrém" je opravdu lepší pořídit lepší motor, pokud člověk pořizuje auto proto, aby ho dopravilo z bodu A do bodu B (viz já), tak tahle motorizace bohatě stačí :-)
Je to na každém, čemu dá přednost, já osobně se vyřádím při pár driftech na sněhu, či ledu s mojí motorizací, když se chci vyřádit jinak, mám od toho práci >:D
Určitě ale sám Yetíka hanit nemohu, oproti Felicii je na sněhu jiná ovladatelnost a jinej pocit bezpečí, 1,2 bohatě stačí :-)