Odpovím za kolegu, neb jám mám víkendové zimní testování za sebou. Neprohrnutá zimní silnice, cca 20cm sněhu, středem cesty vyjetá kolej někde i více kolejí. Stoupání začíná mírně rovným stoupáním, následuje několik mírných zatáček, sklon postupně roste za doplnění několika prudkých vracáků. S vrcholem stoupáním se rapidně zhoršoval stav cesty díky pokusům předchozích testovačů :-) Byl to takový udusaný sníh, ale rozhrabaný a pod tím byl led. Pajero V6 na dvě uzávěrky bez problému, Octavia II s velkými (rekord pět minut hrabání v zatáčce) problémy, místy to vypadalo na ručník, ale nakonec to "dala". Yeti 1.2TSI skončil v půlce kopce právě před tím největším stoupáním v prvním vracáku. Yeti s tímto motorem je extrémně lehký na předek. Při každém poskočení, vyhození z koleje následovala okamžitě ztráta trakce a práce pro asistenty. Kontrola trakce blikala celou cestu jako o život. Zkusil jsem to třikrát a paradoxně jsem při každém dalším pokusu ujel kratší vzádlenost. Nakonec jsem to vzdal, potupně nasadil řetězy a kopec vyjel >:-[]