< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: přídavný topný těleso ve škodovkách
No totiž ty přihřejvače seději u tý aktuální oktávky ve větracích kanálech. Maji samozřejmě omezenej výkon, takže nemá smysl zvedat otáčky větráku. Regulátor klimy je naladěnej tak, aby požadovaný teploty dosáhl v co nejkratším čase.
Na motor-talk.de jsem se dočetl, že pro aktivaci přihřejvačů skutečně musí být aktivní i "AC" (takže AUTO+AC). To znamená, že akorát votočili funkci tlačítka ECON a přeznačili ho na AC.
Pokud jde o tu dvouzónovost - v takhle malym autě je to k ničemu, to se ti promíchá v první zatáčce (já to zkoušel, když jsem měl půjčený na víkend různý Seaty - Alteu, Toledo a XL). Když si nastavíš větší rozdíl teplot, tak to můžeš i na vlastní kůži pocejtit ;-) Stejně tak si myslim ty půlstupínky. Když ta klima zahřejvá vnitřek, tak topí co to dá. Pak ale přejde do režimu udržování teploty a citelně na výkonu ubere, což samozřejmě subjektivně pocejtíš :-) A myslim, že dostat tam zpátky půlstupně nejde. Možná by do toho šel nahrát software ze starý verze, ale je to bez záruky.