Jo to je všechno pravda, však to tam i pišu. Mě jen přijde divná ta "vlastnost", že auto je zamklý zevnitř (a motor běží nebo klíčej je v zapalování) a chceš se dostat s auta ven - musíš tahat za kliku 2x za sebou - když někoho někam vezu a nechávám ho vystoupit, vždy mu musím říkat, ať zabere ještě jednou. U Megána prostě stačí vzít za kliku jen jednou. Jednoduchý.
Co se týče programování této funkce - u Megána stačí podržet tlačítko na odemknutí/zamknutí pár sekund, dokud nepípne - tím se to aktivuje nebo deaktivuje, na střídačku... Jednoduchý, efektivní. Netřeba navštěvovat diagnostiku. Ale u Octávii, když má multidot, tak se to dá aktivovat přes menu, nevím jestli je to novinka po faceliftu, u starší Octávky jsem multidot neměl... U Renaultu se to dá jednoduše nastavit tím tlačítkem už od dob Clia někdo z roku 2000...