tý já neměl s EGRem problém, nevím, jestli má v mondeu nějakou elektronickou zpětnou vazbu, ale myslím,že u TDDI ne, fakt je nejlepší ho zaslepit,nehledě na to,že kvůli těm sračkám je ve spalovacím prostoru míň vzduchu a tím pádem pro stejný výkon musí jednotka vstříknout vícpaliva. Jak je na tom spotřeba po zaslepení EGRu napíši někdy příští týden. Nechal jsem si udělat záslepku před podtlakovej propouštěcí ventil podle předlohy z těsnění, vyšlo mě to na 2 krabičky cigaret a bude zlatej, svatej klid. Jinak Mondeo jsem prodal, musím otevřeně přiznat, že dobrý lidi a rodiny s dětma atp. jsem odradil, aby si nenasrali do bot a když přivalil vymachrovanej frajer, co hrál jen na slevu, taksi to za 65 000 odvez. No k tomu dodávám, že v poslední fázi se rozhodilo rozvážení hřídele na turbu(nejspíš po prosrané výměně vzduchovýho filtru,jak jsem psal, když sem ho dovezl a měnil filtr, byl protrženej) a nějakej bordel musel vletět do sání a nakopat turbo. No a mimo to jsem zjistil, že teče gufero z převodovky na hnací hřídeli. No hrůza děs běs. Jsem si jistej, že frajer si liboval, jak se mnou vyjebal a teď si "chrochtá" blahem.
No a nedej bože aby se Ti posralo zadníložisko u Mondea, to je taky dobrá vyjebávka, je vcelku s nábojem a snímačem ABS a celé to stojí přes 5 000,-
Tak hlavně ať těch investic máš co nejméně!