Širší pneu = lepší trakce při rozjezdu, ale Aygo není zrovna trhač asfaltu, navíc je prokázáno, že nejlepší přenos výkonu na asfalt je při mírném prokluzu kol tedy, širší pneu neznamená automaticky lepší zrychlení. Širší pneu = vyšší valivý odpor který má za následek zpomalení vozu. Lité disky (pokud nejsou z nějaké ultralehké slitiny) větší neodpružená hmotnost... opět zpomalení auta a prodloužení brzdné dráhy. O tom ja se to chová v zatáčkách těžko říct, ale celkově bych to auto nepodceňoval je lehké, podvozek ala motokára. Na dobrým povrchu to asi sedí dobře, ale na těch tankodromech co tu máme není krátkej rozvor zrovna dobrej. Ale to co sem napsal nemusí být pravda, záleží na hodně věcech, který od monitoru nemůže nikdo posoudit.
Jinak majitele zdravím a nadšení pro závody do vrchu schvaluji ;-) :yes: Taky jezdím a taky s podobným prckem ale staršího data.