Ono je to složitější. Kdyby tam byl motor dci, tak to procntuelní zvýšní je dost veliké, ale rozumná úprava + úprava časové odezvy plynu je dostačující. Záleží taky na zajetí. Tohle je 4-té auto co jsem zajížděl a všechny stejně. Prvních 1000 km lnaksam abr zichr :-) no a pak na střídačku plnej plyn a klidná jízda. Nemusíš se toho bát, ten motooor nebude nikdy nastaven na maximum možného výkonu, takže tam rezerva je. No a teď MCVéčko jezdí přes 200 km/h, rafička tacjometru vyleze mimo hodnoty a to i pětka jde do omezovače (škoda). Spotřeba je podle jízdy po Brně těsně pod 8 litrů a na dálnici při 130 km/h za cca. 7 litrů. Při plným plynu z Brna do Prahy a zpět spotebuji plnou nádrž do které se vejde 63 litry. Spotřeba je tím pádem ovlivněna nejen rychlostí, ale do značné míry aerodinamickým odporem téhle dodávky.