No zrovna to nastavení servisu po patnácti bych tak tragicky neřešil, protože jak jsem psal, nechal jsem udělat olej a všechny filtry právě v 15tkm z vlastní iniciativa a vřele doporučuji (v servise se právě naopak divili,proč to chci po roce a 15tkm..) Jinak jsem pánové zase po pár měsících najel s picajslem o víkendu kolem 800km a mám z toho takové smíšené pocity. Manželka má najeto 18tkm a nějak ji to nepřijde ale celkem mě začly štvát dvě věci. První je spotřeba, ani po natankování Vervy 100 a ujetí dalších 300km nešla pod 7,9. Což ale na druhou stranu při jízdě s klimou a na cestě hradec - olomouc zas taková tragédie není. Ale ta druhá mě štve celkem dost, potřeboval bych se asi projet jiným picajslem, ale fakt mě celkem štve ta totální nesladěnost převodovky, potažmo spojky a jinak super motoru. Prostě při popjíždění ve městě ale i přidávání např. na trojku z cca. 3000otáček, 4ka totéž ten motor prostě podle mě dostává hrozně na frak a má tendenci cukat jak kdysi fábie 1,4mpi. Možná je to slabost nízkoobjemových benzínových motorů a vadí mi to, protože jinak jezdím 2,4D5. Ale rozhodl jsem se zkusit vyvěsit inzerát na převzetí leasingu, i když teda absolutně nečekám, že by měl někdo zájem. Pokud by měl, jdeme do C3 Picasso 1,6hdi, nebo C4 Picasso.. Zkuste se ještě prosím kuknout při otevřeném kufru na transparentní nálepku na vnitřním boku karoseri (měla by být souběžně s tmeleným svárem karoserie), máme ji ale nalepenou přes tento šev a dost to pod ní zatéká, respektive ji ve fabrice blbě nalepili.. Taky ji už máte zamlženou (sráží se pod ní vlhkost). přelepit nejde, zřejmě ji strhnu a nechám známým naskenovat novou..
Moc by mě zajímal váš názor na tu posranou citlivost spojky, resp. následnou reakci motoru.
Díky
Petr