Auto sice není nejlehčí, ale motor to zvládá v pohodě (na vysokou hmotnost trpí dneska snad každé auto, je to holt úděl za množství prvků výbavy, bezpečnosti, atd.). Krouťák je 190 Nm, což je normální hodnota na atmosférický dvoulitr (třeba Mazda 6, r.v. 2005, dvoulitr, má krouťák 184 Nm při váze 1385 kg, tento Accord váží 1370 kg). Accord je vysokootáčkový japonec (dá se točit do cca 6900 ot/min., což je docela slušné). Já to teda do omezovače vytáčet nemusím, když chci, aby to jelo. Nejčastěji se pohybuju mezi 3000 - 5500 ot./min. Vrchol točivého momentu je v 4500 otáčkách, nejvyšší výkon v 6000 otáčkách. Je příjemné, že auto ve vysokých otáčkách nevadne, právě naopak - v těch nejvyšších otáčkách graduje výkon. A naopak v obci není problém jet na 4. rychlostní stupeň s 1700 otáčkami - auto neprotestuje. Takže ať to shrnu: vytáčet auto do červeného pole určitě nemusím, aby to jelo.