vim o co ti jde s tím čipem;-), ten rozsah použitelných otáček je fakt malý, je pak nutno hodně řadit aby auto jelo, jezdil sem s PD, od 74kw v pašíku po těch čau 140koní v dvojkovej koktě a problém měli úplně stejnej- nic, pak výstřel jak kráva-to sem i docela koukal, ale pak zas nic...jen zbytečně to točit dál.
to commonraily sou na tom líp, plynulejší zátah a pak postupně ubývání síly.
Pokud ten čip narovná tu výkonovou/momentovou charakteristiku tak jedině dobře.
Tu odpověď výše sem napsal spíš proto že člověk by si měl před koupí rozmyslet co od auta očekává.
No nevim moje kombi taky není na žádný sportování, na to je dost těžký, mít o půl tuny méně bylo by to lepší:-).
Třeba mě se líbí lineární nástup výkonu a momentu až do omezovače, proto výběr byl jasný. Ale někdo má zase rád ten kopanec turba, proti gustu...