Nevím, jaký má interiér Golf. A ani jsem si při výběru moc neprohlížel interiér Focuse, protože to je věc, co mě prakticky nezajímá. Chtěl jsem živé auto, co prostě jede a má vše, co má mít a na správném místě, dostupné, přehledné, lehce ovladatelné. To jest - mimo motoru, odpovídajícího podvozku a brzd musí mít pedály, volant, řadící páku a otáčkoměr. Jezdím většinou sám, takže ani skoro nevím, jak vypadají zadní sedáky, kolik je tam místa atd atd.
K čipu - 33kW z 2.5 litrového turbomotoru není nic extra, je to JEN 20% nahoru a to je nutné zdůraznit, že sériové ST je vzhledem k objemu "podmotorované". Konkurence je schopna dostat 240k i víc z dvoulitru, nebo dokonce 200k z obyč 2l atmosféry (Renault). Brzda v plánu letos je, uvidím jak to vyjde.
Jiný průběh krouťáku = jiný průběh výkonu. Jak píšu v recenzi - moc mě nezajímal maximální výkon v oblasti okolo 6000 ot., kam se člověk podívá velmi zřídka, ale hlavně nárůst v běžně použitelných otáčkách 2000 - 4000, kde je rozdíl vůči sérii ve výkonu někde okolo 1/3. A tam brzda není potřeba, stačí pár předjížděcích manévrů a víš, na čem jseš ...