kamiony
Lze souhlasit s tím, že někteří řidiči jezdí jako prasata. Bez ohledu na to s čím jezdí. Pokud jde o technický stav záleží o co konkrétně se jedná. Pokud jde o to, že je rozbitý kryt zrcátka, z 20-ti poziček nesvítí 2 apod.- to jsou podle mého názoru velmi časté závady, které mohou nastat kdykoliv a kdekoliv a nevidím to jako zásadní problém, neboť tyto neohrožují bezpečnsot provozu. Ono odmítnout zaměstnavateli jízdu si musí každý dobře rozmyslet pokud nechce přijít opráci. já osobně bych odmítnul jízdu v případě že by nefungovaly brzdy, nebo auto nemělo technickou.Pokud jde o rychlost a jízdu v pruzích tam je to bez debaty- za to si nese zodpovědnost každý řidič. Pokud jde o AETR tak samozřejmě dle zákona za dodržení přestávek a dob řízení zodpovídá řidič. Nutno ale mít na paměti, že řidiči jsou často pod tlakem dispečerů, kteří nutí řidiče, aby jezdili přez čas atd . Bylo by také za potřebí, aby nějakou část zodpovědnosti nesl také zaměstnavatel a ne jen řidiči. V současné době firmám prakticky nic nehrozí.