Obávám se, že na fotkách toho nebude moc vidět. Rámeček jde sundat celkem jednoduše. a pod ním je dostatečný prostor pro experimentování... Možná, pokud nemáte zamykání zpátečky, je vše v pořádku. Pokusím se něco poslat na email.
Jak slouží? Na 17000 km, ačkoli jsem byl v Liberci na svolávačce vyletěla hodice od turba (při předjíždění). Dál asi na 45000 odešla pravděpodobně váha vzduchu, no a od 75000 do 90000 motor v určitém režimu a při rezervě v nádrži padal do nouzového režimu = na 60000 měl být vyměněn palivový filtr, ale nestalo se tak… Do záruky jsem ještě stihnul vyměnit žhavení... A to ani nemluvím o dalších svolávačkách na které jsem ani nebyl vyzván. Naštěstí jsem vznikající závady zachytil ještě včas.
Jinak jsem doposud nepochopil systém DPF. V manuálu je napsáno, že před nastartováním se má kontrolka filtru rozsvítit. Bohužel nesvítí a nesvítí ani když je zanesený filtr. Jednou už mi jej čistili vynuceně, protože se přepálila jakási gumová pojistka od čidla…. Vám kontrolka filtru, když je potřeba svítí?