Zdravím, díky za příspěvek, na jednu stranu mohu říci, že by 4x4 byla lepší, lákalo mě její pořízení, ale vzal jsem si alespoň pro mě všechny plusy a mínusy:
+ v záběru všechna kola
+Možnost vjet do "horšího" terénu
+ člověk by se s tímhle autem dokázal vyřádit :-)
Mezi mínusy jsem doladil následující věci:
- Nepatrně vyšší spotřeba- rozdíl max.+ 0,4 l/100 km
- Náročnější údržba
- menší zavazadlový prostor (haldex)
- vyšší cena pořízení Haldexových lamel
- z mých vlastních zkušeností je pro mě tento pohon zbytečným :-)
Jedná se o můj názor na pohon všech kol, spíš jak bylo zmíněno jsem auto podřídil tomu, k čemu ho hodlám využívat :-)
Co se týče turba, životnosti motoru, příslušenství, jsem téže zvědav, ale jsem zastánce toho, že pokud se s motorem a turbem bude slušně zacházet a nebudu jezdit stylem alá Schumacher, vydrží dlouho :-)
Spotřeba je otestovaná 100 km hnedka po návštěvě v autosalonu s tím, že 50% cesty jízda ve městě (spotřeba 8,6 l/100 km), 50% mimo město, tam jsem se pohyboval okolo 6,5 litru.
Celkový výsledek po 100 kombinovaných kilometrech na maxi Dotu byl 7,3, ale jak jsem písl v recenzi, "norma" je pro mě 7,5 l / 100 km, v tomto směru mě tedy Yetík mile překvapuje :-)
Uvidíme, až se na to hodí širší pneumatiky ;-)
Cena vozu : i s příslušenstvím za příplatek 440 000 Kč, jedná se o verzi Active
:-)