Zdarec, stálo to 4.500,-Kč. Měl jsem obavy ze zimy, ale v pohodě. Motor jde jako před úpravou, myslím volnoběh, chování za studena, za tepla, startuje na brnknutí. Bere už od spodu a v celým spektru otáček jde plynule a rychle nahoru až do 6.000 ot. Točí 6.700 na kvalt a to i na pětku. Spotřeba stejná jako před úpravou. Já to upravoval, když jsem měl najeto 8 tisíc. Když jsem sedl do manželčinýho Sandera 1,4 tak jsem si připadal jak ve Fobii 1,2 HTP, jen tam neřachtal 3 takt a bylo tam podstatně víc místa.
Od začátku jezdím na Shell V-Power Racing a mám tam bavlněnej filtr Green. Jediný kontrolky co mi svítí jsou od ABS a ruční brzdy, páč mám vynutý ABS. EBV a AFU asistenty fungují stále.
Shrnuto a podtrženo, jelikož jezdím občas jak to prase, tak se úprava hodila, negativem je to, že mám po 20-ti tisících 3 mm dolů na kotoučích a destičky už taky potřebují vyměnit, no a zimní gumy co jsem kupoval v listopadu nový (Kleber), tak jsou před smrtí. Myslím přední gumy, mají uprostřed zničenej "stromeček".