a dalsi modrost pravi, ze nebudes muset tolik slapat na plyn, tzn rychljesi nastup pozadovaneho vykonu tzn mensi prisun paliva, tudiz mensi spotreba.
Nerikam, ze kdyz vyuzijes vsechen potencial motoru, tak ze bude spotreba stejna jako v serii, ale pokud se bavime o prumeru, tak rikam svoji zkusenost, ze 5l/100km je realna hranice.
220PS rotacka jezdi sviznejsi jizdou do 6l, to vim sam a jestli mas jiny zkusenosti, tak zalezi treba na uprave toho motoru. Pokud tam jen nahulis vic nafty, tak to se nedivim, ze to bude chlastat 10l/100km a zivnostnost motoru pujde do kytek.
Pri korektni uprave a slusnem zachazeni se zivotnost motoru zadnym dramatickym zpusobem nesnizi!
Vec spojka a prevodovka je jina. Spojku jiz predpokladam, ze ma jinou s timto vykonem a na prevodovku muze bud cekat, az se rozskoci a nebo je jiz take upravena, to same se tyce polooos a dalsich veci. Ale ja se bavil o zivotnosti motoru!