< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Opanuješ levý pruh
Pravda je když najezdíš hodně a po dálnici tak ty HP půjdou na repas dřív než obyč tlumiče (zase HP ti zrepasujou za zlomek ceny novejch plynokapalin) - jestli neinvestovat nebo investovat se musíš rozhodnout sám.
Zvedat taky nechci, na horách nebydlím a už tak je Fa/Fe hrozná koza, takže HP půjdou na -6, nebo i přidat drážky na snížení.
To že se ti dělají vymlácený plochy na gumách a auto odskakuje je znak že tlumiče jsou po smrti, těm univerzálním testům bych nevěřil (na starších autech určí i nový tlumiče jako skoro mrtvý)
Ad silentblok - vyndat se dá, vylisová se přes přípravek (kulatina a trubka) - ramena jestli jsou odpravený tak jedině originály, druhovýroba je zfušovaná a nevydrží