66Kw TDi konkretne AGR motor ma problem, ze pouziva jeste obtokove turbo, sam sem ho mel v octavii MR01, tak vim o cem mluvim, nejvetsi problem u 66Kw TDi oprpti 81Kw verzi jsou slabe trysky, ci spise "kapatka", proto se nedoporucuje chiptunig, jetym tryskam se zvyseny pozadavek na palivo ani trochu nezamlouva, proto je lepsi vymena trysek, na kterych sem taky zacinal, provede se rovnou i udrzba (po 150tkm na ceske nafte je to jiz aktualni), pri pouziti trysek napd. S764 se zvysi vykon na realnych ca85Kw a to bez zvednuti tlaku na turbodmychadlu.. bezny SW pro 66Kw je kolem 85Kw v zadnem pripade nejde udelat na seriovych tryskach 96KW.. toto jsou hodnoty overene na motorove brzde..
Pokud mate uz 250Tkm tak rozumny-profesionalni upravce by v zadnem pripade nedoporucil upravu SW, ale vymenu trysek + pripadne doladeni SW, ktere ale uz diky obtokovemu turbodmychadlu ktere mate ve vasi Octavii neprinese kyzeny vetsi narust vykonu jako treba u 81Kw, kde je jiz VNT turbo..