Co jsem koukal na záruční podmínky, tak hned v bodě 1 si definujou, že musíš mít všechny pravidelné prohlídky u autorizovaného servisu a zaznamenané v servisní knížce. Takže by ti to nejspíš neuznali...
Na druhou stranu nejsem přesvědčen, že "poctivý servis u kamaráda" je nějaká výhra. Nebo opravdu projdete a provedete všechny pokyny, co se má dělat při prohlídce? Je to drobným písmem popsaná A4 :-) A když si zákazník přeje, může u opravy být i v autorizovaném servisu.
Navíc když se něco zesere vinou servisu, tak v případě autorizovaného servisu existuje možnost dovolání eventuelně až přímo na automobilku. Já nemám pocit, že bych na autorizovaném servisu nějak tratil (viz např. ty dveře a ložiska kol vepředu). Když bylo potřeba něco řešit neočekávaně (např. ta volnoběžka), tak to šlo vesměs vždycky hned (buďto na počkání nebo jsem ráno přijel a večer si auto zas odvezl).
Že jsou některé autorizované servisy neseriózní je bohužel skutečnost. Nevím ale o nikom, kdo by si písemně, osobně nebo alespoň telefonicky stěžoval přímo u Škodovky, v jejíž kompetenci je i kontrola těchto servisů. Každý akorát nadává a radši jde do garážové dílny za rohem. Takhle se samozřejmě nic nevyřeší.
Tak ať ti jezdí a dveře nereznou.