< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Čau pěkná alfa
Teď ale pleteš hrušky s jabkama. O vyvážení špendlíku tu vůbec řeč nebyla. Špendlíková hlavička byla myšlena jen jako ´bod´ na kterém by to bmw vystředěné sedělo........ Stejně sem mohl napsat: ,když to(tím je myšleno BMW) položíš na točící se hever na střed(navrch heveru prostředkem auta), nebo na špejli´.
A znovu řikam. Přesně 50 na 50 to neni. To mi nepřesvědčíš. Dobře. Snaží se. U 6 válců dávají baterii do kufru atd. Ale už rozdíl. 6 válce 2 litr a 2,8. Jiná váha. Neřikej mi že u 2,8 obsahu dávají dozadu ještě cihlu aby byla stejně těžká jako 2litr. Či naopak požívají na 2 litr těžší a více materiálu aby to souhlasilo s váhou 2,8. Prostě aby to bylo přesně 50 na 50 tak by museli vyrábět jen jeden druh karoserie s jedním motorem a jednou výbavou.
Jinak jak jsem psal. Nevidim v tom třeba zrovna u v recenzi jmenovaného BMW potíž tak velkou neb mají rozložení váhy téměř 50:50. Věřim že jiné to bylo třeba u starých fordů, mazd atd kde se to nejspíš až tak neřešilo....(i když jist si tím nejsem jak oni to měli tenkrát ošetřený)
Určitě když nic jiného, tak pod slovy soustředění převážné části hmotnosti(jak bylo použito v recenzi) si nepředstavuji BMW(jak píšeš: motor za nápravou, za ním převodovka, kardan, dif- řekněme teda těch 45:55 pro předek). Pod tim si představuji řekněme fábku v 1,9 tdíčku f plnej palbě woe >:D kde je těžkej dízl převodovka a kupa elektroniky vše natlačeno na předku u auta s rozvorem větší motokáry a dělá to poměr řekněme 70:30, což už rozdíl sakra je.