Já díky.
Tak k první otázce. Díval jsem se na tu podlahu a je možné jí demontovat pomocí čtyř šroubů na imbus. V galerii jsou tři fotky zavaz. prostoru, kde je vidět podlaha kufru ve zvýšené poloze = souběžně s hranou nárazníku a pak dole. Podlaha se neodstraňuje, jen se pomocí jednoduchého pružinového mechanizmu přesune na "úplné" dno kufru. Na to stačí jednoduchý pohyb jednou rukou.
Co se týče spotřeby, tak po zakoupení auta jsem jezdil za 8,4 litru/100. Chvíli mi trvalo, než jsem se naučil ovládat automat. Teď jezdím s Cromou každý den do Práce (najedu asi 200 km denně). Z toho asi 100 km po dálnici, 60 km po okresce a dvě hodiny popojíždím přes Prahu. Vozím čtyři kamarády, tzn. že je auto plně obsazené. Nejezdím "na spotřebu". Naopak. Občas jí pěkně šlápnu na krk. A jezdím přesně za 8,0 l/100 km. O Vánocích jsem jezdil sám - stejným způsobem, jen s prázdným autem a spotřeba byla 7,4. Spotřebu hodně zvedá to popojíždění. Při každém rozjezdu mi naskočí aktuální spotřeba 25 litrů/100. Víc ukázat nedokáže. Naopak na dálnici je okolo 5 litrů. Takže na objem motoru, jeho výkon a hlavně krouťák podle mého názoru relativně slušný. ;-)