Petre10, díky za koment. To Rodinný Sporťák je jen vysvětlení RS - je to slovní hříčka s označením. Na druhou stranu minimálně 170 koní a 350 krouťáku s autem slušně hýbá. Když přidáš nevytříbenou výbušnost nárůstu krouťáku, je to takové rajtování na krávě. Na Krávě.
Obě verze mohu porovnávat za volantem a dávám přednost osobní zkušenosti. Benzínový dvoulitr je perfektní, dá se říci vytříbený. Zato dízl je divoký, syrový. Při sportovní jízdě ale rozdíl nedělá dva litry, žel benzínové motory jsou daleko náchylnější na styl jízdy a využívané pásmo otáček. Nakonec tedy není rozdíl 2 litry ale daleko více.
Recenze Honzy Koubka vyloženě doporučuji. Rád bych se s ním někdy projel.
Osobně bych si vybral zcela jiné sportovní auto, ale pokud potřebujete převážet děti a hodně zavazadel, dízl combi dává smysl. Navíc se už dnes osazuje CR TDI.