Souhlas NitRaM24. Me taky sejri ta spotreba, ktera se, i kdyz nejsem moc zavodnickej typ, stale pohybuje kolem 12 L a nebyt toho, ze beru 98 na ONO, tak se to jeste jakz, takz da aspon o torosku nizsi cenou za litr vykompenzovat, ale na to, ze to je pouhy V4 a ze to neni nikterak tezkej ani velkej autak, tak to je hodne rozezrany a hlavne az prehnane (dle meho nazoru i vuci konkurenci co znam) citlivy na zachazeni plynem. Zere to jako bezna V6 nebo V8 u konkurence a to je vetsinou jiny kafe, jak vykonove, tak i zvukove. Pritom i to zrychleni za tech papirovych 8 s neni zadna slava, kdyz si uvedomime, ze konkurence to umi pri podobnem vykonu za vice nez o 1 s rychleji a to jeste s tezkym automatem a treba i uspornejsim dieselem dohromady... Nevim, jinak po jizdni strance nemam vyhrad, sedi a jede to pekne a je to stale vzhledove suprovej autak, ale tohle me taky stve a kdybych uvazoval o nahrade CX-7 za novou CX-7, tak bych uz asi rovnou pockal na prichod novych motoru SKY, ktere maji pry "brzo" (chapej na Mazdu brzo, tzn. tak rok az dva) prijit a maji mit pry spickove parametry a hlavne vyrazne nizsi spotrebu. Tak snad se dockame! :yes: Slysel jsem, ze se chysta i mensi bratricek CX-7 a to CX-5 na konec letosniho roku a ta pry uz ma mit tuto novou generaci motoru. :-)