Doporučuji...
...přečíst autoojetiny/automotospeciál - listopad 2009 - kauza Hromada Technických Problémů...
Pak bys možná usoudil, že oněch 30 tis. Káčé se celkem vyplatí... Nicméně:
1) Jízdně je HTP velmi příjemný motor (osobní zkušenost se 44kW verzí). Pro město ideál, spotřeba v poho. hlučnost naprosto v poho (jen prostě jiná tónina, která mě ovšem nikaj neštvala).
2) Problém podle mě u 1.2ky je v tom, že s vozem se opravdu dá jet celkem dynamicky, jenže to je pro daný motor strop. Nic víc už nepředvede. Prostě výkonová rezerva úplná nula.
3) Spolehlivost - odkazuji na zmíněný článek. Sám jsem byl celkem překvapený, jak to v Boleslavi odflákli...
4) Pěkné (tematicky zajímavé) foto. Jen mi přijde, že ochranného tmelu/vosku je oproti dříve vyráběným Octaviím nějak poskrovnu.
5) Orig. rádio (to rozměrově větší) mi přišlo dost dobré. Takhle budeš muset vždy oddělávat kvůli nenechavcům panel... Osobně bych volil originál.
6) Nejvíce jsem byl překvapen tvým "flegmo" přístupem - zjevně o problémech motoru víš. A přesto si jej v klidu koupíš tím, že do 100 km možná zažije motůrek svoji smrt :-O ... To mi přijde dost odvážné.
Osobně bych se vyflákl na puberťácký nesmysly typi MAXIDot a pod. serepatičky a připlatil si za motor. Fabia toho podle mě vydrží celkem dost, působí fakt bytelně. a přijde mi zbytečné srážet kvality vozu zjevně nepovedeným motorem (i když tvůj už by mohl mít ty největší průsery vychytané).
Také jsem se u Fabie setkal s prosakováním vlhkosti přes první těsnění u dveří (u A-sloupku - v místě zalomení podle mě dveře nedokáží zajistit 100% tlak po celé délce těsnění). Samozřejmě tam je pak druhé těsnění, takže do interiéru se voda nedostane. Ale i tak mě detail nenadchnul. Dále pak mikrotrhliny v laku v předním rohu střechy (A-sloupek x čelní sklo). Nevím, ale ty detaily mě příliš o kvalitě Škody nepřesvědčily...
Závěrem - podle mě pro Fabii TOP barva. Ať slouží a přeji hodně šťastných km.