Majitel s výkonem nepřehání. :-) Kdybych od toho neměl papír, neodvážil bych se napsat ani jeden předpoklad výkonu. Mezi náma 200 koní až tak moc není. Ikdyž je to v takové skořápce. Ale auto ten výkon snáší dobře. Určitě by sneslo výkon vyšší.
Ale určitě máš pravdu, že bezpečné vozítko to není. Vybourat bych se v tom nechtěl. Ale nejsem bezmozek, nějaký leta už mám, a troufám si říct, že zkušenosti už taky. :-)
Jinak k tomu stavu: co se týče nosných částí, neříkám, že jsou úplně bez koroze, ale není to taková katastrofa, jak se může zdát. Bohužel Una hnijou jak najatý, to se ví a tohle jedno z těch lepších. Jasně, zvrchu je trochu vyhnilej hrnec, ale určitě to není prohnilý skrz (na fotce to vypadá hůř, než ve skutečnosti) a hlavně teď už je zavařený a spravený. Co se týče podvozku, tak ramena, čepy, tlumiče s pružinama - všechno je nový, časem budou ještě powerflexy, ale na to nejsou cash. Brzdy naprosto v pořádku a hlavně účinnější, než sériové, pneumatiky více než dobré, po nastavení geometrie se geometrie nezmění jen tak po přejetí hrbu, jak tomu bývá u vyrezlých vraků. A že vypadá odflákle? Vše je podřízeno funkčnosti, není to výstavní šoukár. A troufám si říct, že odfláklý tam není téměř nic. Věci neflákám.
Auto už odjelo pár koleček na masarykově okruhu při max. výkonu - pořád plný plyn, nebo plný brzdy. A zatím drží bez zásahu. A vždy mě odvezlo zpět - nejezdí na podvalu. Jezdilo i na pár slalomech mezi kuželama, a tak. Nečekám, že auto odjezdí 300 tis. km. Až klekne, tak klekne a možná poskládám motor druhý... Ale takhle už jezdí docela dlouho a zatím drží. A jak už jsem někde psal, pořád jsou tam věci, který by šlo vylepšit (a ani ne za moc peněz) a výkon by šel nahoru.