No krapet to přemázli, ale tož to holt tím mým udělátkem trošku odmáznu.. Ono se totiž zase může stát, že jak ta vazelína smíchaná s vodou začne přetýkat z misky, tak ucpe ten jedinej odvodňovací kanálek, který tam je. Takže ji fakt krapet uberu. Jinak nepředpokládám, že by toto Citroen nějak řešil. Jak jsem už psal, podobně to bylo udělané už na xsaře picasso a myslím, že je to furt stejné i u těch, co se ještě vyrábí..Je tam ale těch kanálků víc a zdálo se mi, že jak miska, tak šroub jsou u XP z kvalitnějšího materiálu.. Řešit to ale zatím nijak moc nebudu, uvidíme, co po zimě... S řazením to je zatím v normě (klepu na dřevo). I když o převodovce se zmiňuji už v popisu auta a kdesi jsem našel blog s příspěvky lidí z výroby (aspoň to tam tvrdili), a právě převodovku tam sepsuli asi nejvíc. No ale řazení je holt u Citroenu to, na co si musí člověk zvyknout. I když mi kupodivu paní říkala, že po týdnu ježdění s C4 se jí v Picajslu zdá řazení lepší. Furt na to kupátko ale vzpomínám, sice jsem s ním jel jenom nějakých 100km, ale fakt pěkný svezení.. Tvrdší spojka, nízky auto, takže minimum náklon, tvrdší podvozek a hlavně ten motor.. Nemít firemní auto, už bych byl u dealera a ptal se, kdy to auto budou prodávat :-)
Jinak ti čoveče s těma patnáctkama na zimu není špatnej nápad, protože finanční úspora je značná. Beru to ale tak, že při nájezdu, který má s autem manželka, je to jednorázová investice tak na 3 roky a už se pomalu začnu poohlížet po Alu discích. Zatím co jsem se koukal, tak by se mělo dát v pohodě vejít do desítky... Ono už jenom když vezmu 2krát za rok přezouvání pneu z disku, vyvažování a samozřejmě namáhání pneu, tak v nějakých 50tkm jsou ty disky skoro zaplacené...