Názor
Čau, nechci tě odrazovat, každej by chtěl co nejvyšší výkon a krouťák. Je ale potřeba si uvědomit, jak se k tomu pomocí "čipu" dopracuješ. Zvýšení plnícího tlaku turba je prakticky jediná možnost jak z motoru vymáčknout víc. To ale bohužel neni jen tak, logicky, když budeš foukat místo 0,9bar (nevim kolik tenhle motor tlačí) třeba 1,1bar, získáš sice lepší výkon, ale otázka zní, zda s tim konstruktéři počítali. Podle mě ve Fordu moc dobře vědí jak namapovat ECU a kdyby byl potenciál, rádi by zvýšili výkon z důvodu konkurenčního boje. Další otázka zní, proč tedy ztrácíš záruku. Právě proto, že motor neni dimenzovanej na vyšší tlak, zvláště pak ne dlouhodobě.
Je to na tobě, oni hodnoty toho motoru sou samy o sobě krásný, bohužel to auto je těžký a má větší aerodinamickej odpor. To je zase daň za prostornost. Vždycky to je něco za něco.