Jsem na tom podobně
Zdarec
jsem hrdým majitelem Megoše s podobným motorem - 1.4 60kw. Proto si dovolím srovnání, i když s tímhle Pažoutem jsem neměl tu čest.
1. Nemyslím, že bychom byly brzdou provozu. Ano, na bezpečné předjetí je třeba více rozvahy, podřadit klidně o dva stupně a nebát se ten motor vytočit. Samozřejmě to nemůžeš porovnávat se silnými turbodiesly nebo benzinovým šestiválci, ale oproti běžným 1.6kám až tolik nestrácí. Samozřejmě dokud nemáš v autě 5 lidí a plný kufr >:-[]
Když za sebou vidím evidentně silnější vůz, nechám mu prostor ať předjíždí první, já si prostě počkám na tu delší rovinku. :-!
2. Řazení u mně je celkem slušné. Není dokonalé jako v Oktávce nebo třeba v nových Fordech, ale náhodou vlastním i Xsaru, a proti ní je to o 2 ligy jinde. Speciálně ta Xsara má nějaké divné sychrony - když úplně zastavím a řadím za 1, musím to tam doslova narvát. Naopak když velice pomalu dojíždím třeba na křižovatku a dávám za 1, tak mi to tam sedne skoro jak v Oktávce :-! Výhodou Xsary je naopak ignorace venkovní teploty - to Rencek jak začne být kolem nuly, má řazení (než se trochu zahřeje) úplně ztuhlé ;-\
Jinak ta tvoje modrá se mi ta 307čkách líbí nejvíc :yes: