Myslím si, že v tom máš/máme bordel. Ceny jsou udávané v m3, spotřeba zase v litrech atd.
Oficiálně to je tak, že náklady na provoz jsou pak o něco malinko levnější než na LPG, prý to dělalo jako bys měl palivo za 8 Kč/l, tuším teĎ to tak do 10 korun bude, což dělá provoz na CNG levnější než na LPG. Kolik ale stojí přestavba to netuším.
U karburátorových LPG (dneska už takové auto nechat přestavovat je blbost, to jsou už stará auta - já to s tím koupil) stojí přestavka 11 000, u stříkaček kolem 16-20 000 Kč, pokud chceš nejlepší bolbu a tudíž sekvenční vstřikování u kterého nepoznáš prý rozdíl ve výkonu a spotřebě, tak to tě výjde tak na 30 000 (HTP) - 40 000 Kč. Ceny jdou pořád dolů. U CNG jsem jen našel, že přestavba se pohybuje v rozmezí 20-60 000 Kč, nic víc.
LPG má tu výhodu, že čerpaček je hodně, někdy mám pocit, že už i skoro jak benzínek. V zahraničí je jich taky dostatek. SK má dokonce plyn v přepočtu za 8,50 Kč!, v Polsku za 10,20 Kč, v Rakousku to moc nefrčí, ale jedna strategická je na 105.km od Vídně na dálnici směr Graz. V Itálii je jich požehnaně, v HR taky... jak je to s CNG, to nevím.
U nás se ceny LPG pohybují od 9,60 Kč/l (tam beru často) po 13,50 Kč/l.
Takže já bych zatím z důvodu praktičnosti zůstal u LPG, ale pokud jsou lidi a hlavně firmy, co jezdí jen po krajském městě, tak se jim vyplatí jezdit na CNG.
Jo a na závěr: LPG a CNG neplatí ekopoplatek při přepisu staršího auta. Aspoň něco.