Nemas uplne pravdu co do ekvivalence paliva. CNG se neudava v litrech ale v kg. 1kg CNG = 1,4m3 zemniho plynu, 1l benzinu = 1m3 plynu, spotreba je zhruba srovnatelna, tolik kolik to bere benzinu, tolik si to vezme kubiku plynu. Vsimni si, muj prumer je 4,4kg/100km to je priblizne 6,2m3/100km tolik by to zhruba vzalo i benzinu. LPG by si to vzalo o cca 10% vice. A ted pocitej: 8l/100km LPG = 100,- k mym 4,4kg/100km = 101,-
LPG a CNG vychazi cenove stejne, u LPG jsou vysledky zkreslenejsi, auta na LPG maji vetsinou podstatne vyzsi spotrebu a je hodne zavisla na kvalite LPG (a ta je opravdu v CR ruzna, stejne jako benzin a nafta, co si budem povidat), na zemnim plyne toho moc znehodnotit nelze, snad jedine ze bys ho michal se vzduchem, coz je naprosty nesmysl. Jedinym dodavatelem je RWE a ten take jako jediny CNG prodava, kdezto LPG, benzin, naftu prodava dnes kdekdo, velke pumpy si malokdy neco lajznou, u male pumpy je to temer pravidlo.
Opravdu je mnoho duvodu proc jezdit na CNG.