< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autosalon Hyundai
Prodejce dělá svou práci, ale nesedí doma nebo v boudě na štěrkovým parkovišti. Má autosalon v hodnotě milionů až desetimilionů, režijní náklady na energie, služby i personál (účetní, úklid, servis předváděcích aut), musí financovat předváděcí auta v hodnotě opět v řádu milionů, to všechno se musí zaplatit. Takže to není 500 Euro "zisk" pro toho prodejce do kapsy, 500 Euro z nejlecinějšího modelu naopak znamená, že ten prodejce musí prodat třeba 20 těch aut bez slevy aby nebyl ve ztrátě a teprve začal vydělávat. Přitom podstatou podnikání je právě zisk a ne vědomé balancování na hraně ztráty. A věř, že marže pro autosalon z těch nejlevnějších aut - což jsou právě i Hyundaie, kde jsou ceníkový ceny jedny z nejnižších na trhu, jsou dnes na tak nízké úrovni, že bys možná dneska v tomto oboru ani podnikat nechtěl. U některých značek jednoduše platí, že než prodat nejlevnější model se slevou tak je lepší neprodat ho vůbec.