Ahoj Pepo,
V Chorvatsku jsme byli v Mimicích cca 20km od Omiše, jedna cesta byla cca 1100km. Vyjížděl jsem ve čtvrtek ve 2:00 hodiny ráno a na místě jseme byli před 16:00 hodin, cesty byly poloprázdne, pouze za Vídni byla dálnice trochu plnější, ale jinak v pohodě. Zpátky jseme vyjeli v sobotu dopoledne v 10:00 hod a provoz byl dost velký po celou cestu. Na mýtnicu v Lučko jsme čekali cca 45min, na hranici se Slovinskem cca 15minut, a na dálnici za Gratzem byla doprava svedena do jednoho pruhu a zdžení bylo cca 15minut, cesta doma jsem byl v 1:30 následujícího dne. Pokud ti můžu poradit vyhni se cestování v sobotu. V pátek se snaž vyjet co nejdřív, ať neuvízneš v nějaké zácpě.
Cestou do Chorvatska a Chorvatsku jsem tankoval benzín s vyšším octanovým číslem a musím říst že motor získal vyšší pružnost v nizkých otáčkách a skoro vymizel vliv klimatizace při klidné jízdě, když motor jeda na cca 2000ot/min. Cestou domu jsem v Mikulově nabral plnou nádrž V-Power Racing a musím říct že jazzík jede ještě o něco lépé a spotřeba klesla o cca 0,2l/100km.
Nyní k tvým dotazům:
1)Intenzitu osvětlení jsem stáhnul na cca 75% a nemám s tím problém ani ve dne ani v noci. Pokud bych si nenechal tónovat skla, určitě bych ve dne hůře viděl na budíky.
2)Po koupi jsem auto v garáži pořádně prohlédl a taky jsem našel stejnou dírku ve stejném místě. Po důkladne prohlídce jsem zjistil že díra vede do dutiny, která je odvětrána otvorem zespodu, ale pro jistotu jsem zajel k prodejci a ten mi otvor zaplnil a přestříkal barvou, já jsem doma pro jistotu dutinu přes spodní otvor ještě vystříkal rezistinem. Prodejce mi řekl že je na karosérii záruka na prorezivění 12 let, ale já jsem trval na opravě. Oprva byla provedena zdarma. Když jsem se díval na ostatní jazz co měli v prodejně, tak jeden měl stejný problém a druhý né.
3)Při jízdě ve městě mě to ze začátku udivilo, proč se měni nastavený cyklus stíráni, ale po konzultaci s prodejcem si myslím že je to dobrá vlastnost.¨
Dík za dobré odkazy, až budu mít čas tak je všechny projdu.