Díky moc. U mne to byla hlavně srdcová záležitost. Je spousta hezkých aut ale jen některá opravdu chytnou za srdce. K té spotřebě: výrobce udává 7.9 l/ 100km - ono se to dá a jak jsem psal, dá se dokonce jezdit i za míň. Má to ale háček, na spotřebu udávanou výrobcem se člověk dostane jen když bude ten plynový pedál lehoučce lechtat. V praxi to znamená, že abych měl nižší spotřebu, tak se nesmí vytáčet motor (vzhledem k vysokootáčkovému charakteru motoru je pak svezení nic moc), dále pak před každou obcí vyřadit popř. nechat jet auto přes kvalt a pod. To znamená, že potenciál auta se vůbec nevyužije. Jínými slovy, ano dá se jet se spotřebou 7 - 8l/ 100 ale žádný vzrůšo a to není u tutoho auta nic moc. Když se člověk nebude ohlížet na spotřebu pak si auta užije co hrdlo ráčí. Spotřeba se však bude pohybovat mezi 8,5 - 10 l/100km (bráno v průměru). Jinak Myšáka můžu jen a jen doporučit. Jízdní vlastnosti jsou exeletní, zatáčky má prostě v genech. Interier je trochu strohý, není tu tolik čudlíků jako třeba v Audi, BMW apod. ale vše je dobře umístěné a nic nerozptyluje. Co se týče kvality zřejmě bude pravda, že se Japonci snažili, byť s tvrdýma plastama. V autě nic nepovrzává, nic se nechvěje ani v momentě kdy právě projíždím hrbolatou okresku 3 třídy, kde silničáři opravovali někdy před x lety. S koupí auta je to o tom jestli se člověk chce jen převézt z bodu a do bodu b. Nebo se chce při tom přesunu i odlišit. Já jsem z Plzně a tady jezdí co vím všeho všudy 3 Lancery včetně mě + 2 nová Eva.