Hovoril som o diere v plyne(dufam, ze som to spravne nazval). Nazyvam tak stav ked v konkretnej situacii(konkr. otacky a rychlost stlacania plynu) plynule pozvolna pridavam a auto zrychluje rovnomerne a zrazu nachvilku zacina asi 1-2 sekundy uberat nariek tomu, ze ja stale rovnako plynule stlacam plyn a potom opat rovnomerne zrychluje.
Toto som na aute nemal pokial mi ho v ramci zvolavacky neupgradli.
Takze je to asi nejaka softwarova vada- zle nastavena nejaka charakteristika v riadiacej jednotke.Predtym som to nemal.
Turbodiera je nieco ine.
Klasicke turbodiery sa v drahsich autach zahladzuju dvomi turbami(jedno mensie ucinne pri nizsich otackach a jedno vacsie ucinnejsie pri vyssich) alebo ako napr. 1,4 TFSI kombinaciou mechanickeho kompresora(pracuje v nizsich otackach pokial este turbo nie je dostatocne ucinne a potom sa odpaja a vzduch tlaci uz len velke turbo).