no ono ta šaltpáka je stejně jedno, protože v ML máš tlačítka pod volantem a u toho C bych chtěl ty pádla pod volant(jsem hračička no).U M-B má myslím každý V6 a větší automat až už 7 nebo 5 stupnu a pro 4válce je 5st. na přání.
A u ML vlastně tu šaltpáku máš taky akorát na volantu a je to pohodlnější než sundavat třeba při parkování pořád pravou ruku z volantu na klasiko šaltpáku.Takhle si to jen přepinkneš když zároven točíš volantem a ok..
jj dal tam to origo sériové rádio (myslím typ 310)ale neumí to ani mp3..hrůza.Kdybych s tím měl jezdit tak co nejrychleš našetřím na tu navigaci.
u toho 4x4 jde i o bezpečnost, prostě jedeš. Táta se 4x4 zapadl jen jednou(shodou okolností s mojí octávkou) a to u nás před barákem, kde byl uprostřed vozovky hrb z ledu a on na něj najel.Auto sedlo na břicho a všechny 4 se točily na prázdno.Inu vyndal z kufru lopatu,zmrazek urazil a jel dál :-) >:D